Sunday, September 26, 2010

Tag khairilz~

assalamualaikum..


haiy0~ nk settle TAG dari khairilz~

soklan ni dibuat sendiri oleh beliau.

so suzie ni 1st intake r..hihi kira bertuah lh kn..hik3

pandai ini budak TAG suzie noh..

jom kiter roll soklan cepumas dari khairilz~


1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
- Lappy cyg & novel2 lalink~

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
- tadi beli burger tp gna wet abah, suzie pon lupe benda terakhir yang suzie beli guna wet suzie coz sume ditanggung (pengangggur). klu bli sendiri pon tu ms suzie keje bulan 3 ritu. so, dh lama..lupe k~

3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkawinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
- dekat garden yang hijau & nyaman. tema nk tema princess.

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
- nope ( wat muka siyes!)

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- alahai..nk jawab per ni?? no komen jawapan siti nurhaliza. suzie lak? aduh k lah, kalu bleh mmg lah nk selama-lamanya~

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
- (sume soklan cintan ker, klu yg xbercinta ni cne lok) dulu2 r kan...kat taman or mall.

7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
- novel kau laksana bulan &cinta segi lima ( suzie beli umie bayar..hihi)

8) Apakah nama penuh korang?
- ARMASUZIANA BINTI A.RAHMAN

9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
- erm..mestilah umie.abah xsporting & garang..takut gak.wee~

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
- lelaki baik yang beriman ( boleh dibuat suami..ececeh gatai suzie)

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?

- Tak, umie basuh.(ops! soklan kantoi ni!!ha3~ )

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
- mekah sbb nk bawa umie & abah kerjakan haji~ ( doa2 kn uols..)

13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
-(haa? xsangka ader soklan ni..ha3) pelok + ciom = baru komplit!

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang. -
-Ehem2 farawahida

-1st tyme join contest "DIGI IPHONE 4 ME"

-guna [dot]net

15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
-Lappy cyg

-bear mucuk

-ramai emas umie bagiText Color

-gelang kayu

-sijil2

16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?
- AFGAN - padamu ku bersujud

- KANGEN BAND - yakinlah aku menjemputmu

- SHILA QIAM - memori tercipta

- BLACK MENTOR - sofea jane

- PARAMORE - misery business

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
- 27 JULY 1986 & thn lps xsambut pon coz der kt umah ms tu cuti sem.huhu~

18) 5 orang blogger yang korang nak tag.
- YALP [http://yalp88.blogspot.com]
- MISH [http://najihahsahami.blogspot.com]
- MEAW [http://letopkeypad.blogspot.com]
- AFIQ [http://budusodap.blogspot.com]
- KAMILIFE [http://babycutekami.blogspot.com]

19)
Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag
- YALP - sweet & rajin bertukang
- MISH - rajin layan suzie senget kt cbox
- MEAW - dh start giler contest smpi wat g 1 blog special utk contest
- AFIQ - budak selangor yg kampung nya kt perak + klate
- KAMILIFE - sudah berpunya & rajin mengomen entry suzie

** + nama yg tag suzie pada 6 0ct 2010. thks yeah miss senget...hihi

5 madah berhelah:

Afiq Din said...

sonok ye dpt plok + cium...
da pndai...
:P

khairilz said...

thanks sebab sudi jawab tag..
hantu contest :p

- yaLp - said...

hehe..yalp kene tag..kene jawab nih..weeee.. =)

gula-gula kapas said...

hehe.....mekasy tag dan jawab da ;)
hantu contest ?haha!

Gayahspears said...

kompem dapat B pmr ko :P hahah. jwpn aku lg mantap beb :P kakakaka