Thursday, October 14, 2010

Hidup Atau Mati Penyokong Kelantan (versi Ctrl+c)

:: Assalammualaikum ::

suzie Bw td..suzie jumpe cite ni kt Blog Green Carpet .Memang sedih tgk.
knp sal bola pon perlu gaduh sampai cm tu sekali.



Der lak bangga diri ngaku kt FB! biler aku cri kt FB xder dh. woi tkt plak ko! tp ada org sempat print screen muka ko. so, ko klu nk g ner2 pkai topeng yer cik abg..aku tkt ko lk mati kena bantai. leh x wat sesuatu pk dulu bro?? ke ko keturunan Badang? kebal!!!



Kat sini suzie xsalahkn or sokong mana2 pihak.
tp....kiter ada otak, leh pk! knp bia emosi pengaruhi diri kite?
knp nyawa manusia dibuat cam sampah ni??

Jgn lh over nk tunjuk2 otai.
der faedah ker? dapat pahala ker?
pelik manusia ni.agak xleh dikawal.
Suzie saran mansuhkan aje Bola Sepak kt Malaysia ni!

Act pihak Thewarriors sedang menjejaki pemuda yang telah dibelasah teruk
oleh penyokong selangor.

Adakah beliau hidup 0r mati?

SILA HUBUNGI info@theredwarriors.com.


:: PESANAN DARI THEREDWARRORS ::

KAMI JUGA MEMOHON MAAF TERHADAP KEGANASAN PENYOKONG YANG DILAKUKAN OLEH PENYOKONG KELANTAN.

HENTIKANLAH KEGANASAN DAN PROVOKASI DI STADIUM. HORMATILAH PENYOKONG YANG DATANG BERSAMA KELUARGA. JADIKAN PERLAWANAN BOLASEPAK SUATU YANG MENYERONOKKAN BUKAN YANG MENGERIKAN.

:: KLIK SINI UNTUK FULL INFO ::



12 madah berhelah:

Pjaz a.k.a kud0o said...

memang ganas la penyokong
sekarang ni,
yang kene tu memang kesian sangat,

najihah sahami said...

ape la yg dorg dapat lau dorg wat mngsa2 ni mcm ni..adess..xpaham perangai manusia yg cam binatang nih...isk~

sale_ehs gerrard said...

bodoh lembu sebab dia haiwan.. ni bodoh manusia pun nak gak macam haiwan.. x der smangat kesukanan btl..heheheh.. mntak link ni yerk... nak tepek kat posting yg lepas.. heheheh

nuriz said...

orang dah meninggal tu dah ajal dia...sapa yg tulis dlm fesbuk padan muka tu? ish2 tak baik mengutuk org camtu

Along Tapa said...

tak faham betul aku....fans sampai bermati-matian...tapi player tetap main cam tak semenggah...

Gorengbaek - Proses-proses Along update blog

iqbalsyarie said...

sedihnya....macam berada di negara bukan islam pula gayanya. Bergaduh kerana mempertahankan akidah ciptaan sendiri.

Apa beza Iqbal Syarie dengan Ayah Pin ?

JeR@Ns said...

penyokong yg terlampau taksub pn pyh gak...
nk bergadoh je keje...
sila la dtg ke blog saye
http://www.kijerans.blogspot.com/

Anitadahahs said...

macam-macam hal.tapi tak leh la sampai nak mansuhkan bola sepak tuuu.aish

$h@h_Izn@n said...

wahhhh lagi power kamunya post heheheh...tu r..main bola untuk eratkan hbugn bukan nak 3...
siannn mamat tu..

Arisa Mihashi said...

rasa tipu la.budak tu tak mati.jgn caye sangat la berita2 camni.maybe cedera parah sampai pengsan.

LiFe KaMi said...

budak2 baru nak up macam tu le..
pasal bola pun nak gaduh buat malu melayu sama melayu je.. apa nak jadi le..

Gayahspears said...

salam..
walawey.. n3 ni aku da baca...
jadah toi la dorang nih.. hal nih pon jd isu sampai gaduh2..
tgk.. da sesak nafas penyokong tu :) adess cian :(