Friday, November 5, 2010

Kaabah Dipersendakan Kafir!!

::Assalammualaikum::

Suzie dapat pic ni dari seorg mmber blogger

~~~astaghfirullahalazim~~~
itu yang termampu suzie luahkan tika lihat gambar ni.
kenapa dorg sngp edit pic jd cam ni? apsal yg dengki sgt dgn islam?
islam xpnh pksa sesiapa dalam soal keagamaan.
sume terletak pada diri.
Jadi knp perlu wujud pic kejam mcm ni!
Hina sgt ke islam pada pdgn ko yg edit pic ni???
Akan ada pembalasan buat kamoo!

Pada pembaca2 semua,
kiter anggap shj lah gambar ini dugaan bg kiter umat islam.
Kebenaran tetap ada!




Biarlah Allah sahaja yang menghukum mereka
kita sbgai umat-Nya hanya mampu menahankn agama
kita yg suci,Moga dikurangkan dugaan pada kita.
Amin.


::krdt to sis fara::

24 madah berhelah:

Mr Ceym said...

ceym da pnah tengok gambar nie...mmg terkutuk benda nie.. tak tau nak buat camna.. berdoa je la

hiro said...

sering ditindas.dikeji.

chiLl Out...!! said...

jemput join cbutn bertuah kt blog..mudh je..jdikn dri anda bertuah..mklumt lnjut d blog.. ajak rakan2 anda jgk k..hehe.. cepat sebelum terlmbat

Afiq Bukhari said...

hurmmm terukkk btullll.. astaghfirullahallazim~! T-Shirt Design Competition

suzie rahman said...

@Mr Ceym
tula ceym..spe tah yg xbert/jwb wat sume ni

suzie rahman said...

@hiro
waa hiro..btot..islam sering dipijak2 krn terlalu lmbut

suzie rahman said...

@chiLl Out...!!
oit terselit disini anda yer

suzie rahman said...

@Afiq Bukhari
mmg trk sgt!!!!!

NuSaNa NoSa 91 said...

cehhhh~ suke la tu.. muka cm nk mintak penampar je.. ha3~ ^_^

chiLleD...!! said...

astaghfirullah...troknye agama kita di hina..skg, dlm ngra sndri pon ada unsur2 pnghinaan trhdp agama,mmpersndakn agma..huhu

YOUsoF said...

Sangat² tak patut la diorang ni!!

rubi @ cawan2 said...

ape nak heran. jasad diorang kan nanti digunakan untuk jadi bahan bakar dalam neraka. huahahha

*cimOt* said...

kurang hajor!!!dushh dushhh!!!

░♥si lampu neon♥░ said...

ASTAGFIRULLAH...

suzie rahman said...

@NuSaNa NoSa 91
tampo je keen.hihi.

suzie rahman said...

@chiLleD...!!
btoi tu.kite kna lakukan sesuatu or diam je

suzie rahman said...

@YOUsoF
yer you.dorg melampau.

suzie rahman said...

@rubi @ cawan2
yer tp xptot hina islam gtu

suzie rahman said...

@*cimOt*
cimot tumbuk ke tu.huu

suzie rahman said...

@░♥si lampu neon♥░
astaga...

Melati Qistyna's Mummy said...

mmg ba alip ngang.....

Syamil Hafiy said...

kuang aja betul !

Mijie said...

astagfirullah..kurang ajar nye diorang yg edit gmbr ni..moga2 sempat bertaubat..

Natural Self said...

allah lebih mengetahui..apa yg berlaku ini.kita sebagai umat islam bykkn berdoa & bersabar supaya jauh dr segala malapetaka...amin.