Saturday, April 9, 2011

Love forever Amir & Ain


" SELAMAT KE ALAM RUMAHTANGGA AMIR & AIN "

TARIKH NIKAH : 26 MARCH 2011




Bila dua hati dah terjalin
Selamatlah pengantin kami doakan
Moga redha Allah bersinar selalu
Tanda bermula bahtera hidup

Dalam melayari bahtera rumahtangga

Ada masa tenang dan masa gelisah
Jangan nafsu diikut melulu
Sabar dan kemaafan itu perlu

Beginilah resam manusia

Tak lari dari ketentuan Ilahi
Suami ketua isteri pembantu
Melangkah hidup saling berpadu
Susah dan senang hadapi bersama
Moga kekal ke anak cucu

Moga kekal hingga ke syurga










Assalammualaikum...

Hari ni suzie nk post pic teman sebantal, teman seguling, teman menangis, teman karoke, teman gembira dan teman segalanya... MENIKAH, berkahwin, jadi isteri pada ENCIK AMIR.

TANIAH ain!
TANIAH amir!







Tak ku sangka..
cepat sekali kamu ke alam lain.
tinggalkan aku sendirian, kesepian,
membujangan...hurm.....

Act ain & amir ni berkenalan kat laman sosial, iaitu FACEBOOK.
Itu sebab tak sangka..








Aku bahagia bila tengok kamu bahagia ain...
Tapi aku sedih bila teringat, kamu dah xakan ada masa untuk aku cam dulu..

Kamu kan taw, aku klu nangis buruk..
Tapi aku type sambil nangis ni..huuuu
sob..sob..knp perlu aku sedih klu kamu hepi kan.

" SELAMAT BERBAHAGIA "

kamu sangat cantik!!!
aku sayang kamu....

0 madah berhelah: