Monday, June 13, 2011

Rasa Takut Rasa Keliru

Assalammualaikum..

p/s : Hari ni suzie nak ber"aku" yer...



Aku ingin mengungkap sedikit rasa hati yang aku pendamkan.
Post ini agak terlampau sehingga mengundang geli geleman.
Tapi aku harus jujur dengan diri sendiri tentang
apa yang aku rasa & apa yang aku takutkan.


B
ukan jenis aku nak dedah isi hati aku, tapi ni satu-satunya cara aku nak luahkan. Kalau bak hati ni memang aku malu nak share dengan sape-sape. Tak kiralah kawan baik, adik-beradik atau umi & abah sekali pon.


So, uols sila pergi next page kalau rasa nak muntah.hihi
-----




Sebenarnya apa yang aku takutkan ada
lah membuka hatiku untuk menyayangi & disayangi.
Ya allah, sumpah aku takut ditinggal lagi.
Aku takut tak dapat ubati hati aku.

Aku takut bila aku menyayangi seseorang, sayang aku tak berbalas.

Aku takut bila aku disayangi, aku tak sambut.

Aku keliru, haruskah aku memilih orang yang sayangkan aku atau memilih orang yang aku sayang??
Kalau aku memilih orang yang sayangkan aku, hati aku macam mana? Mampu kah aku menyayangi dia macam aku sayangkan org yang aku sayang...

Arghhh pening!


sekian.syg semua :-*

3 madah berhelah:

Manisan.Hidup said...

ssguhnya,, carilah teman yg myayangi kita. :)

suzie rahman said...

@aneyda
yer mungkin btoi.thks...

Ardini Humaira said...

soal hati ni memang susah sket kan :)