Thursday, January 19, 2012

Jika Aku Mati...







Jika Aku Mati...
Aku mahu mati yang tidak akan menyusahkan ibubapa aku.

Jika Aku Mati...
Aku tidak mahu sakit supaya ibubapa aku tak perlu jaga aku.

Jika Aku Mati...
Aku tak mahu mati dalam keadaan yang mengaibkan ibubapa aku.

Jika Aku Mati...
Aku mahu ibubapa aku tak sedih dengan pemergian aku.



Tanda-tanda sebelum kematian ---- KLIK SINI


gambar hiasan

"Entahlah, sepertinya lain macam sahaja. Bukan soal mengingati mati cuma ada sesuatu yang yang terjadi dalam diri aku.Biarlah aku simpan sorang-sorang. Aku tak mahu ibubapa aku susah hati sebab aku.Dah cukup-cukuplah aku menyusahkan mereka. Sudahlah aku hanya meminta tanpa memberi, kalau aku bagitau apa yang yang terjadi pada aku,aku risau mereka susah hati.Cuma aku minta padamu ya Allah, jika sudah sampai waktu ajalku..harap dipermudahkan cara matiku. Aku sudah rasa sangat-sangat menyusahkan kini. Tidak mahu lagi menambah beban mereka. Terima kasih ya Allah, terima kasih umi abah. terima kasih kakak,abang,chik,abang yang,uda & amin, terima kasih kawan-kawan. Maafkan aku jika aku buat salah...."


nota kaki://sangat sedih menjadi seorang yang gagal dalam hidup kan...

3 madah berhelah:

Unknown said...

setiap yg hidup itu pasti akan mati.. nice info..

Khidhir said...

bagus. ingat mati tu ibadah.

suzie rahman said...

@Mohammad Abu Bakar Kamalyup thx..

@Khidhiryer..