Saturday, February 25, 2012

Hilang semangat berblogging







Hai.. :( Aduh kenapa dan mengapa? Semangat blogging dah tak da... Boringnya macam ni, maaflah kalau suzie lambat-lambat lawat korang. Tak sengaja kot. Broadband limit ------ So kenalah bayar bill dulu baru boleh berinternet dengan tenang. Ye toxx? Weh kamoo-kamoo, macam mana nak kembalikan semangat berblogging?

1. Kurangkan main mesej
2. Kurangkan tengok tv
3. Kurangkan acara termenung.

** Ntah lah kenapa sejak akhir-akhir ni suzie leka dengan perkara-perkara di atas. Oh sangat parah keadaaan blog kalau keadaan macam ni berlarutan :(



" Hati yang gembira boleh diwajahkan dengan wajah yang gembira tetapi wajah yang gembira tidak semestinya mempunyai hati yang gembira " ---- ;)


nota kaki://Mengharapkan panas hingga ke petang, rupanya ribut plak :(

5 madah berhelah:

syamilsynz said...

ape kate buat entry yg menarik mengenai kurang main mesej, kurg tgok tv dan kurg termenung..boleh dimanfaat utk semua org..

Ckin Kembaq said...

haha..akak terkna sidrom 'malas' ni..hehe smalah kita suatu ketika dulu..ngeh..ngeh..

TiraPengemis said...

malas jgk...tdo jom!!!

♥e'in♥ said...

eh..... tak mo laa malas-malas kak.. huhu

suzie rahman said...

@syamilsynzhihi nice juga kn

@Ckin Kembaq wawa..tu lh ckin.

@TiraPengemis alamak ajk tdo lk

@♥e'in♥ tgh usaha nk rjin