Tuesday, May 1, 2012

Aku dalam doamu


Assalamualaikum -- ♥




Grrrrr....Apakah intro kita hari ini? Ok just nak share, gaji minimun bagi sektor swasta RM900 bagi Semenanjung Malaysia dan RM800 bagi Sabah/Sarawak. Berkuatkuasa 6 bulan dari tarikh pengumuman. Moga dapat membantu mereka yang bergaji rendah. Termasuk sayer :) Alhamdulillah --


Allop korang, alamak segan lah kalau nak cerita sweet-sweet ni. Hahaha -- Tak boleh blah kan. Ok tak nak lah komen ape-ape. Hope korang faham sendirilah dari picture tu kan. Sapelah yang sudi doakan suzie dalam setiap doanya? Adakah kamu? kamu? Atau kamu? Main banyak lah kamu ni suzie.


Tag menarik di Facebook :

awak,kalau awak marah saye jangan lame2. nanti saye rindu.

 

Awak, saya rindu awak, rindu sangat sangat. bila awak nak mesej. hmmm.

 

ADA AKU KISAH KALAU AKU DH ADD KAU KAU TAK NAK APPROVE?

 

saya sayang awak ketat ketat ! muaahhhccc

 

♥ Suzie rahman

 

10 madah berhelah:

Unknown said...

siapa lah yang bertuah tu kan?hehehe.

E'in said...

kesian gaji utk pekerja swasta.. sob3

[sutera kasih] said...

ehemmm..jgn malu2 hehe

Ckin Kembaq said...

tak suka tengok yang bawah sekali tu..hukhuk

Anonymous said...

untunglah kanhehe

suzie rahman said...

@Boni JLL3 sapekah? haha

suzie rahman said...

@♥e'in♥ sob2.kesian...mcm xkn naik je. bile majikan wat rayuan. rasuah mulut2 mereka. :(

suzie rahman said...

@[sutera kasih] malu tp mahu

suzie rahman said...

@Ckin Kembaq hihi teruk dr tu pon der.

suzie rahman said...

@SAYA BUKAN SAMDOL untunglah sgt