Tuesday, September 4, 2012

Baru ku Tahu...

Assalamualaikum -- ♥






Intro dengan lagu "Kau Yang Terindah", suka sangat lagu ni.Rasa terharu kalau kita yang jadi "Terindah" tu kan. Suzie sayangkan bakal suami suzie macam lirik dalam lagu ni. Dia suzie anggap anugerah terindah...... @_@ Actually hati suzie tak berapa nak tenteram. Ya Allah, baru ku tahu perasaan perempuan yang terasa dirinya tidak dihargai oleh lelaki yang dicintai. Untuk suzie yang dulu, mungkin ini balasan dia. Suzie yang dulu berkawan dengan semua lelaki, tak kira suami orang, tunang orang, kekasih orang tanpa mengambilkira perasaan si perempuan. Sekarang baru dapat suzie rasa, sakit Ya Allah. Untuk suzie yang dulu, suzie pada hari ini ingin meminta maaf pada semua perempuan yang terasa terancam dengan kehadiran suzie waktu itu. 



Sebenarnya suzie sedih, dengan kehadiran perempuan lain dalam hubungan kami. Walaupun si perempuan adalah kawan si dia.Wajiblah suzie rasa tergugat dengan kehadiran si perempuan kerana suzie tahu semua al-kisah si dia. Walaupun si perempuan telah lama berkawan dengan si dia. Tapi kemungkinan besar dia tidak tahu kisah silam si dia. Suzie terima si dia seadanya tanpa mengungkit benda-benda yang lepas. Suzie tak salahkam si perempuan sebab mungkin dia tiada niat lain dan mungkin belum merasai apa yang suzie rasa. Suzie cuma berharap agar dia faham suzie, dan cuba letakkan diri dia di tempat suzie. Bagaimana rasanya apabila seorang perempuan rapat dengan teman lelakinya atau suaminya. Insyallah dia akan faham...

Anyway, harap 12 Oktober 2012 segala urusan berjalan dengan lancar. Insyallah~


11 madah berhelah:

Harith Iskandar said...

sabar je lah.mungkin dia xde niat aper2 tu.mcm suzie jugak dulu.kan kan kan... :)
smile

suzie rahman said...

harith: urm tulah psl... bila kite brada di dlm situasi br kita thu. :(

boni kacak said...

sabar ye suzie... InsyaAllah.. kebahgiaan tu akan kekal milik suzie juga :)

E'in said...

sabar kak.. kite pun paham.. :( nie sume dugaan dlm sesuatu perhubungan..

tu tarikh tunang ke kak?

suzie rahman said...

@boni kacak amin.. insyallah. thks erk.

suzie rahman said...

@boni kacak amin.. insyallah. thks erk.

suzie rahman said...

@E'in tunang & nikah, syg..

ROJAK said...

insyaAllah takde apa2 masalah tu. dah kahwin nanti senanglah.

dhiashahida said...

kata org byk dugaan tu jdoh mkin kuat kan..:)
salam kenal..:) bwu follow awk

suzie rahman said...

@ROJAK yup. hope gitu. org kte bile tarikh nk dkt mmg mcm2 dugaan. neway thks.

suzie rahman said...

@dhiashahida insyallah. myb. thks awk.