Thursday, October 21, 2010

Murka kah Farhan

KHAMIS 21/10/10 S.46 PM


Assalammuaikum
hye hye kawan2 tersayam sume

hohoho suzie nk tulis per ni? PERSONAL ok!
nk baca,baca.. xbaca pon xper~

Act cam ni.huuu..suzie geram dkt si farhan ni haa~
lelaki owh lelaki
ckp syg, tp xmcm syg pon.
salu je abaikan aku.ish!

nnt nk tnya r syg sebagai per tu??haa btoi2..
myb skrg farhan tgh marah dkt aku sbb aku msg bkn2 kt dier.
haha sms free kan. Lagipon suzie tulis msg berjadual.
Masa suzie tulis msg nya kul 3.30am 21/10/10.ngee
means, suzie set time utk msg tu smpi ikut ms yg
suzie tentukan.suzie set msg 1jam sekali.
haha msti dier bengang! Dah lah kaco dier kje, msg bkn2 lak tu.
bio r..u tu haa xfhm2 pangai i.huh..
act kawan je dgn mamat ni.
tp suzie sj wat ngada2 dgn beliau.
nasib beliau mau layan suzie gedik! Yeaw~

Lalala~ cari kerja lala lala..
Lalala~ cari bf lalala plak!
hahahaha!!! dh tahap sewel ni.




ni msg2 suzie anta.ok je kan.ok je maa..
jgn marah r farhan.i xkaco u dh r pas ni!
k k sape nk jadi mangsa sewel suzie pas ni angkat siku! hik3

nk msg juga KLIK SINI


nota suzie: mls post pic beliau, t kna marah lagi suzie,tp der jer pic beliau dalam entry2 lps.hihi pandai2 r cari...

8 madah berhelah:

sis wawa said...

jahat ko buli die... muke baik je ak tgk hahaha

suzie rahman said...

tlg r wa..ko jgn....

Bella Enveeus said...

hahaha.. nakal la.. pukul 3 pagi? ish ish.. kalau saya buat kat bf saya pun tak pasal2 kena marah.. haha..

Along Tapa said...

baru ingat nak buat cenggitu kat dia...tapi kang kena cop gay...terkurang kecomelan aku nnt~~~

Gorengbaek - Benda-bernda yang Along pantang masa makan

suzie rahman said...

@Bella Enveeus
hihi..pdn muka beliau salu ngat msg

suzie rahman said...

@Along Tapa
ko nk wat kt sape lk tu.hihi..

Gayahspears said...

ngokngek ko..huhu

suzie rahman said...

@Gayahspears
awat plak...ish.ha3