Monday, September 19, 2011

Coret petang yang bohsan



(malas rotate!)


Assalammualaikum.....

Sihat semua? Suzie sihat alhamdulillah.. Kawan-kawan, tolong si aku yang amat bohsan ni... Tak taw nak wat pe dah, tadi layan cite ''mimi mencari cinta'' kat youtube jap. Then offline sebab sound xbest. Maklum guna ncet cikai je.

Why haa hari ni amat boring ? Yela semalam isi mas dengan pakai inai. Abis jari kaki tangan suzie inaikan. Hari ni kaki dan tangan sape nak jd mangsa inai sayer?? :)

You all nak taw x? Duit saya sudah kering okeh... Semalam suzie menyelap beli tudung sampai 3 helai. Yela dh murah. Hari tu, rm25..ni dah jadi rm15. Eeeee laju je suzie g beli kat pasar borong. T abs oiii....

Act fikiran suzie xberapa nak tenang juga ni.. Pk kan perjumpaan dengan sum1. Hope xjadi.. Tapi hati berbelah bagi, sebelah hati yang lembut ckp, ' nak jumpa,rindu sgt!' hati sebelah yang keras ni plak ckp, 'aku xnak jmpa ko, aku nak lupakan ko, ko hak org.'

waaaaaaa T.T

Ain says : selagi kite bernafas kite akan terus diuji, allah sayang pada mereka yang bersabar.

Mala says : ujian yang ko terima sikit je, tengok ak lagi berat aku tanggung.ko patut bersyukur..

Suzie says : ok chill :)


p/s: thks kawan-kawan. Suzie syg semuanya okeh!

2 madah berhelah:

YOUsoF said...

Usop says : Jadikan ujian sebagai pemangkin kejayaan.. ;D


1st time nampak muka tuan blog ni, selamat berkenalan semula heheh.

suzie rahman said...

Thks usop..insyallah.

Selamat berkenalan jg lh.Thks usop..insyallah.

Selamat berkenalan jg lh.