Monday, February 20, 2012

Apa celop toxx!!!

-Apa celop-





Haii---- weh korang. Wat per tu? Tengok cerita "apa celop" tak? Haha. Suzie tengah tengok ni. So far ok la, cuma kontroversi nya sekarang ni tajuk cerita ni. Ok tadi suzie dah search maksud dia, memang lucah..Tapi betul ke? Mana datang maksud tu? Kamus dewan bahasa ke? --- hohoho ---


Wehx3 para blogger, samaada yang otai or newbie.. Lucahx2 "apa celop" ni pon korang guna juga dalam entry korang kan.. Hai...janji traffic masuk. So, jangan nak hipokrit sangat lah :p

#FAKTA



nota kaki://kita semua sama jer.Sory ketandusan idea-----=.=

10 madah berhelah:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

serius tak tahu cerita tu hahaa

zulhilmi tempoyak said...

ehhh ape celop babe.. ;p

babe ke dude.. ;p

somoon said...

Senang berada di sini semula.

Ezad Skytech said...

tajuk tu mmg kontroversi la kan...huhu...

Ckin Kembaq said...

apa maksud apa celop?hehe

Hans said...

lucah ke maksud dia?
rasa2 biasa je kut
:-)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm orng ckp mksud dia WTF ek? tah la

soooooour said...

x tau maksudnya..sucikah aq....hahaah.

Juliet_iRa~" said...

hee..cite kat tv3 tu kan..

mcm sengal je tgk..huu

suzie rahman said...

thx komen :)