Saturday, February 18, 2012

No title



- sekadar hiasan -






Hallo..... ♥ Wah rindulah suzie kat kamoo-kamoo.. Macam dah lama pulak tak blogwalking melawat kamoo-kamoo kan.. Suzie tak larat lah buat buat apa-apa sekarang ni. :( Maybe sebab kenyang sangat-sangat. Over tak suzie? Ingatkan sakit lah kan, rupanya kenyang. Cehh ! Petang tadi suzie ada tengok rancangan televisyen kt astro, "Qaseh & Aiman". Mak ai, cerita die macam kisah hidup suzie pulak. oh mood sedih sekejap :(
♥ Kamoo-kamoo pernah dengar tak pepatah ni, " Lelaki baik untuk perempuan baik, perempuan baik untuk lelaki baik dan lelaki jahat untuk perempuan jahat, perempuan jahat untuk lelaki jahat. "
Adil tak pepatah tu korang rasa erk? Suzie terbaca status kawan suzie diFB " Jahat bukan selama-lama jahat, baik pula bukan selama-lamanya baik..." Maknanya, yang jahat kalau berubah..mesti jadi baik kan. So dia layak untuk seseorang yang baik juga.... ♥ weeeee! Yang penting ikhlas untuk berubah ke arah kebaikan.....
-sekadar hiasan-

Insyallah ♥ semua layak untuk bahagia.

nota kaki://Lelaki kalau pandang wanita boleh naik syahwat, bahaya. Tetapi wanita lain, dia tak naik syahwat kalau pandang lelaki..

8 madah berhelah:

soooooour said...

hijrah kepada yg terbaik...

♥e'in♥ said...

agree suzie!

Hans said...

yups
ikhlas tu penting

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

prnah dgr n sounds fair actually huhu

n agree gak ngan ur friend status, totally logic... papepun, brdoa dapat yang baik2 kan.. klu dari kluarga yang baik insyaAllah baik la budak tu..huhu :)

aRa ❤ aFiq™ said...

1st tyme dtg cni..
pinky blog..nice :)

somoon said...

Nice entry. Lawatan pagi Isnin ke sini. Ceria selalu.

madammondoq said...

yes.. good sharing.. btol tu.. niat kena ikhlas tu penting.. ;)

Juliet_iRa~" said...

btol2..:)

ikhlaskan hati nk buat sesuatu..insya-Allah diberkati..