Tuesday, February 14, 2012

Jangan duk valentines sangatlah :(




Hai u alls, wat per? Haa kat kedai bunga..ooo nak sambut valentines dengan kekasih erk.. Suka hati kaw lah bro. U alls pulak macam mana, penah tak sambut valentines? Ala weh, bukan ada faedah pon..buang masa jer. Yang penting, sangat buang duit. kui3. --- giler kedekut suzie ni --- Betul apa.. huhu.. Ok, FYI.. suzie tak pernah sambut valentines dengan sape-sape pon. Masa single or double ke.. memang tak pernah. Kenapa tak? Sebab....Tak pernah tahu pon. Ini baru suzie kelam kabut cari maksud " valentines ". Oh " Hari Kekasih ".. Oh damn.. Macam mana agak nya korang raikan?

Actually suzie tipu, suzie tahu maksud " valentines " tapi saja wat-wat tak tahu. Ate tak PENTING! Suzie didedahkan dengan sambutan " valentines " ini sejak sekolah rendah. Suzie sekolah cina dulu, so diorang sambut r..Al-maklum...cina, takkan kita nak ikut. Amboi baru sekolah rendah dah pandai sambut erk.. Biasalah tu, terikut-ikut adegan orang dewasa. Suzie tengok kawan-kawan suzie dapat bunga dari kekasih or orang yang diminati ----- :) Oh ros merah! Hihi..

Dah besau-besau camni ada juga kawan suzie yang sambut. Adoi.. apa ke best sangat? Terikut-ikut sangat budaya orang luar tu :(



kepitkan juga pic suzie di samping bunga-bunga. cun kot. Ok bunga tu yang cun :(


Mahu tahu lebih lanjut mengenai valentines? klik SINI


nota kaki://Nak bunga ros yang ke-2 boleh tak ? huuuu tapi bukan sempena sambut valentines r. peace --- :XoXo:----

14 madah berhelah:

deqla manjew said...

x pernah sambut pun...buang karan aje...HARAM!

deqla manjew said...

x pernah sambut pun...buang karan aje...HARAM!

ROJAK said...

Alhamdulillah di malaysia ada hari suami isteri sebagai pengganti hari valentin tapi ada jugak pihak yang menolak...sedih betullah mentaliti rakyat malaysia

AmirFX said...

Nah bunga ros... @}->--

HeNRieTTa JoSe said...

memang xpenah smbut....kurang berminat...hehehe....tapi hari hari pown valentine....ekekke....

soooooour said...

suzie sek cina..pandai ckp cina lg x???sedang mencari jodohkah skrg??

suzie rahman said...

@deqla manjewyup dear..gud3

@ROJAKmslhnya, yg celebratenya yg blom kawen. :)

@AmirFXhihi nak ros juga erk..amik tu byk.

@HeNRieTTa JoSehihi..btul tu awk

@soooooourhaah sek cina. reti lg.knp?eh awk, suzie bc post ni byk kli....kt mna lk suzie tulis suzie tgh cri jodoh erk..jodoh dtg sendiri xperlu cri..:)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

say no to valentino rossi.. eh valentine day :P huhu xprnah smbut sbb xde awek :P

suzie rahman said...

@Muhammad Saiazuan Norhalikok...gud boy :)

faiz fakhirin said...

no V for 14.

sha ohsem said...

xpenah hayat sambut.. wakakaka... suka title post! <3

Akue Achik said...

sy jga tak pnh smbut..tp pnh trima hdiah dr anonymous.. sy ambk je..ngehngeeh

suzie rahman said...

@faiz fakhirin yeah good :)

@sha ohsem hihi thx dear

@Akue Achik wah untung.rezeki jgn d tolak.kui :p

O CIKTEDDY said...

hari2 cik dpt bunga..kui3
haha..