Friday, May 4, 2012

Biar berjauhan

Assalamualaikum -- ♥















Biar menjauh dari menghampiri
Agar tak berulang kelukaan hati
Biarlah putus tak bersambung lagi
Andai diingati sedih pun kembali

Tak perlu berkirim salam
Tak perlu bertanya khabar
Tak perlu mengambil hati memujuk hati ini
Dan bila ku berhadapan teringat kenangan silam

Yang menghiris perasaan lama terpendam
Rasanya sudah terlewat untuk ku terima tiap kekesalan
Walau berbagai caramu tapi ternyatalah sia-sia saja
Biarlah aku degan caraku

Selama ini tidak kau peduli
Sedari dulu tidak sedikit pun
Aku terima kasih dan sayangmu
Tak perlu berkirim salam

Tak perlu bertanya khabar
Tak perlu mengambil hati memujuk hati ini
Dan bila ku berhadapan teringat kenangan silam
Yang menghiris perasaan lama terpendam

Rasanya sudah terlewat untuk ku terima tiap kekesalan
Walau berbagai caramu tapi ternyatalah sia-sia saja
Biarlah aku degan caraku
Selama ini tidak kau peduli

Sedari dulu tidak sedikit pun
Aku terima kasih dan sayangmu
Biarlah aku degan caraku
Selama ini tidak kau peduli

Sedari dulu tidak sedikit pun
Aku terima kasih dan sayangmu
Biar menjauh dari menghampiri

Agar tak berulang kelukaan hati
Biarlah putus tak bersambung lagi
Andai diingati sedih pun kembali



35 madah berhelah:

Boni JLL3 said...

la..ni napa ni??apa yang buat awak sedih ni??

Boni JLL3 said...

la..ni napa ni??apa yang buat awak sedih ni??

SAYA BUKAN SAMDOL said...

wah suzie kemain hang ghehe

Harith Iskandar said...

sedeynyerrr....

tiefazatie said...

mendalam owh...

tirahzairi said...

cedey plak...tirah tgh cedey nie....
:(

♥e'in♥ said...

sedihnye lagu.......

suzie rahman said...

@Boni JLL3 hihihi...xda apa2 lh.. just rindu lgu2 lma.

suzie rahman said...

@SAYA BUKAN SAMDOL hahahaha sukew x?

suzie rahman said...

@Harith Iskandar sedih kn :(

suzie rahman said...

@Harith Iskandar sedih kn :(

suzie rahman said...

@tiefazatie hihi lagu dulu2 sume mencengkam jiwa oooo

suzie rahman said...

@tirahzairi oloh xmo lah sedey2 syg

suzie rahman said...

@♥e'in♥ lgu je yg sedih. hihihi

tiefazatie said...

tau xpe..hihi

Cik Nurul said...

dulu penah layan lagu ni. -,- hmmmm

Myra Jay said...

Bila berjauhan akan terbit rasa rindu..

Tp nape ni? Jgn sedey2 na :)

Myra Jay said...

MJ kalau tengah sedih mmg akan layan lagu sedih..
So kalau betul tengah sedih sabar bebanyak k ;)

[sutera kasih] said...

sedihnya wuwuwuwuuww :(

HeNRieTTa JoSe said...

btl tu...kdg kdg, berjauhan itu adalah lebih baek....hmmm...wonder what really happen...

♥e'in♥ said...

tp hati akak xsedih kan? hehe

Liza Razak said...

sedih je bunyinye tu

Ckin Kembaq said...

no sedih2.hehe happy always naa..so, no stress.. ^_^

tirahzairi said...

xupdate ke yunk?

suzie rahman said...

@tiefazatie hihihihi <3

suzie rahman said...

@Cik Nurul tacing an3

suzie rahman said...

@Myra Jay sedih skit. insyallah terkwl. thkx dear..

suzie rahman said...

@Myra Jay sedih skit. insyallah terkwl. thkx dear..

suzie rahman said...

@[sutera kasih] hihi xmo r sedih2

suzie rahman said...

@HeNRieTTa JoSetp kdg2 xbaek juga :( ada +ve ada -ve.

suzie rahman said...

@♥e'in♥ littel2 lh syg.hihi

suzie rahman said...

@Liza Razakhihi biasa lh tu psg surut perasaan

suzie rahman said...

@Ckin Kembaq insyallah. thks ckin.

suzie rahman said...

@tirahzairisorry dear. xberkesempatan g.

tiefazatie said...

tau xpe..heee