Sunday, September 11, 2011

Sekadar ucapan





assalammualaikum..

Kiranya belum terlambat suzie nak ucap ''selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin'' pada semua yang mengenali sang aku ini.

Maaf beribu kali maaf suzie ucapkan pada semua sebab suzie tidak berkesempatan 'blogwalking' ke blog kamoo. Bukan sombong, cuma tidak mempunyai masa yang mencukupi untuk mengurus blog kesayangan suzie ini.

Di hari yang mulia ini, semua sedang bergembira namun masih ada yang terluka.... Termasuk diri ini.. Suzie tak terlepas diuiji dalam sedikit masalah. Walaupon masalah nya sedikit tapi suzie bukanlah seorang yang kuat... Mampu menangkis bebanan perasaan yang suzie tanggungkan ini.

Suzie berdoa pada-Nya semoga tabahkan hati suzie 2 3 kali ganda sebelum ini. Pada insan yang suzie sayang, suzie harap kamoo bahagia hendaknya.. Pada insan yang suzie telah lukakan hatinya, suzie minta maaf... Suzie mungkin salah memilih jalan. Harap kamoo berbahagia disampingnya hingga akhir hayat. Insyallah..

Janganlah risau tentang suzie, pandailah diri ini membawa diri.. Dunia ini luas untuk terus menjalani hidup. Cuma doa kamoo yang suzie perlukan.. Thks kamoo.. Maaf...

2 madah berhelah:

emieysandra said...

sedih je bunyinye.

moge suzie pun berbahagia dgn hidup suzie. SELAMAT HARI RAYA!

suzie rahman said...

Sedih tp redha jela.neway thks emietsandra.lama x g blog awk. Sowi..Sedih tp redha jela.neway thks emietsandra.lama x g blog awk. Sowi..