Sunday, January 22, 2012

Aset Yang Perlu Ada Pada Wanita







Hai korang..Di kesempatan ini suzie nak ucapkan " Selamat Menyambut Hari Raya Cina " pada kaum cina & pada mereka yang merayakan Hari tersebut. " Ju Ni Men Shin Nian Kuai Le ".

Ok korang sebenarnya hari ini suzie just nak share-share dengan korang. Well otak terkunci, so modal nak post entry pon tak ada.

Hari suzie nak cerita tentang Aset Wanita, korang yang baca ini wanita? lelaki? tak kisah.. Ini tajuk umum. Sape-sape boleh baca untuk berkongsi pendapat/cerita/luahan...

Korang rasa Aset apa yang perlu seorang wanita ada?

Rambut ikal mayang? Mata yang menggoda? muka yang cute ala-ala barbie doll? leher yang jinjang? tubuh yang langsing? kulit putih gebu? jari yang runcing? hidung bak seludang?




** Pointnya kat sini, itu semua bonus. Paras rupa TIDAK menggambarkan peribadi. Fakta#


For me, aset yang perlu seorang wanita ada adalah kehormatan diri. Ia termasuklah pandai menjaga maruah diri dalam pergaulan lelaki & wanita. Menjaga satu-satunya mutiara yang dianugerahkan pada setiap wanita hanya untuk suami.



nota kaki://kebanyakan lelaki sukakan wanita yang lawa & lemah-lembut. Tapi comfirm ianya suci? itu tolak tepi.kihkihkih :) Just saying..

9 madah berhelah:

Anonymous said...

wanita hiasan dunia.....lalalalala..

Unknown said...

nice entri ..hehe ..keeping up with kardashian :D haha

Ckin Kembaq said...

Yes..kehormatan diri..kalu dia boleh jaga kehormatan dirinya sendiri, pasti dia akan menjaga kehormatan suami dan familynya kelak.. .^_^

suzie rahman said...

@soooooourhiasan dunia ke?

@Syaifuddinthx..

@Ckin Kembaqbtoi tu..:)

Hanim Irsyad said...

pilih wanita kerana agamanya :)

pet said...

nice ;)

suzie rahman said...

هانيم إرشاد , btul tu awk..


~~oOpEt~~ ,thx..

nyesel gua said...

o0o bestnye ooo

Elakkan kontroversi ~.~ said...

Yeah you true :)