Sunday, January 1, 2012

sakit gigi amat menyeksakan...

assalamualaikum Pictures, Images and Photos



U alls pernah sakit gigi x? Kalu tak pernah, Jangan sesekali minta nak sakit gigi okeh. Sangat menyeksakan u know? Demm! So.."Jagalah gigi anda sebagaimana anda menjaga nyawa anda.." huhu------- Kesian kat suzie, perut lapar..nak makan kepci, mekdi,pija.. sume xleh, sume kena tahan.. makanan yang xpayah dikunyah sahaja yang boleh. Bubur oh bubur!!


Sedihnya....biler gigi suzie nak sehat ni, nak blogwalking pon xder mo0d. Nak kata gigi berlubang xder pon.pelik betul lah kaw ni gigi. kang suzie pergi klinik cabut sume gigi baru taw!! pakai gigi palsu senang, xder lah sakit! huhh----

Sebab nak hilangkan rasa sakit gigi, suzie pon rajin sangat seacrh kt En Google. Jumpa banyak petua.So kalu u alls kat luar sana pon sakit gigi cam suzie, sila iktiar untuk mengubatinya supaya kite boleh makan sodap-sodap lagi.hihi-----


Tips menghilangkan rasa sakit gigi :
(klik kat link tersebut yang suzie culik)

1. Omech
2. Petua Lama
3. Zakizakirin



nota kaki://Baik sakit hati dari sakit gigi!!---

13 madah berhelah:

akuamir said...

tanx lawat makeYOUthink,, jadi lawatan anda dibalas,,hurm hurm..

betu!! sumpah sakit gigi nie sakit tak bole tidur kalau sakit kat gigi geraham.. baru2 nie kene,, pergh2 tak tau camne nak buat.. seksa gilaa!!!!! tapi dah elok alhamdulillah..

hawiz said...

aiyookk...bahaye2...sbb xleh tdo klo sakit gigi..berdenyut3..huhhu

Ibu Mifzal Arsyad said...

hoho..sakit gigi..mmg sgt menyakitkan..

Original CikTeddy said...

cik jarang saket gigi sbb biasenya lpas mkn cik gosok gigi..tp bnyk lg faktor lain saket gigi kan..pape pon,cpt smbuh n amlkn gaya hidup sihat! wewitt2!haha

si robot comel said...

sakit gigi paling sakit wo,semua kerja boleh tak jadi,

PopkoRn said...

aku lebih rela sakit gigi dr jumpa dokter gigi... betul.. xtau naper...

suzie rahman said...

@akuamirwc.hihi...

suzie rahman said...

@hawiztu sal.ni yg kul 5 pg xtdo g..

suzie rahman said...

@Ibu Mifzal Arsyadtu lh sis.huhu

suzie rahman said...

@Original CikTeddyhurm gosok je gg. ni xtaw lh puncanya.

suzie rahman said...

@si robot comelyep obcos.

suzie rahman said...

@PopkoRnyeker..xpnh lk skit gg terpk nk jmp doc.perlu ke jmp sbb rs nya sakit tu cm mslh kcil..tp sakit lh mslhnya.huhu

ketikketok said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan