Monday, January 30, 2012

sOurbLock Sambut 1st Anniversry




# ---- Preview Blog ---- #





Heloop awak semua.. Suzie hari ni nak ambil kesempatan untuk preview blog sum1 yang selalu datang mengomen kat blog suzie ni. Actually suzie pon tak kenal die lor..Just taw nama blog beliau "sourblock" dan jantina nya lelaki. Perahsia sangat awak ni yer...Tinggal mana erk? lupe nak minta alamat.hahaha---- :p Blog saudara Saurblock ni juga suke post gambar-gambar yang pelik + menarik. Mana dia dapat pon saya tak tahu. Maybe dia minat ke arah tu,so dia cari! Huhaooo------



Syarat - syarat penyertaan :-

1. Hasilkan entri bertajuk "sOurbLock Sambut 1st Anniversry"..

2. Sila review blog masam aku ini..Suka hatilah ingin review berkenaan apa pun..Selalunya orang review berkenaan gaya penulisan, perasaan bila kali pertama jengah blog bagai..Ikut kemampuan and keselesaan anda..Gaya bebas..Ingin hentam sOurbLock??Silakan kerana aku seorang forever alone yang jiwa kental..

3. Copy gambar anniversary di atas dan lekatkan di review entry tersebut..

4. Emailkan link review entry tersebut kepada "khaidin91@yahoo.com.my"..Sertakan juga nama, nombor telefon dan syarikat komunikasi nombor telefon tersebut..Contohnya Hotlink, Celcom, Digi..Sikap profesionalisme amat diterapkan di sini..Nombor telefon akan dirahsiakan dan hanya digunakan untuk proses penyampaian hadiah..So, don't worry gegirls..Aku tidak akan mengurat anda..Melainkan anda tinggalakn nota, "sOur, saya single comel cantik menarik..Sila ngurat saya"..Wakakakakaka..

5. Tiga pemenang akan dipilih berdasarkan review entry yang paling menarik..Jika aku merasa menarik, aku akan umumkan sebagai pemenang..Tiada diskriminasi jantina, paras rupa, agama yang akan berlaku..

6. Hadiah tempat pertama : Topup RM10 dan aku review blog secara percuma..
Hadiah tempat kedua : Topup RM5 dan aku review blog secara percuma..
Hadiah tempat ketiga : Topup RM3 dan aku review blog secara percuma..

7. Tarikh tutup penyertaan dan pengumuman pemenang pada 1 Februari 2012..


Start Preview :

1. Blognya ok tapi simple sangat kot. Ape kata awak buat wallpaper kosong. JUst kalau suke merah buat merah yang kosong. Header lak baru buat block kesukaan awak tu.

2. Sidebar pulak, dah ok...cuma boleh tak tambahkan "Blog Archive". Boleh saya cari post awak yang mula2 dulu.. hihi..

3. Entry tu, per kata awak buat "readmore" supaya postnya tidak terlalu panjang. Bila nak baca je baru klik "readmore". Haa..kan comel tu. Lebih kemas lagi. Baru blog awak nampak hensem.. :)

-------- DONE --------
** nak join bleh klik banner **


nota kaki://pandai-pandai je saya nak komen blog orang. Ingat blog awak tu bagus sangat ke?? Hehe adat lah tu...Jangan marah erk En. Sourblock.

7 madah berhelah:

Anonymous said...

Menjawab persoalan di atas:
1.Akan cuba cari wallpaper kosong saat diri ini rajin..

2.Dah ada "Label" and "linkwithin"..malas nak tambah "Blog Archive"..sbb semua fungsi tu..lebih kurg je..kurg application..kurg lembap la nak loading page..

3.Ini juga ats sbb kemalasan..Bila nak baca kena load banyk2 page lak..Malas2..hahaha..

Tq makcik sbb sudi review..tgu keputusannya k..^^

somoon said...

Kitaorang suka singgah sini, makasih kunjung kiatorang punya blog ya ... come back again.

suzie rahman said...

@sooooooursaya rasa linkwithin tu lg buat loading lmbt taw.

@somoonok thx ok..:)

Ckin Kembaq said...

wahe2... ^_^

Anonymous said...

yeke.......hahaha..ok...tq..tp kamu x bg tau ni no apa..hotlink..celcom..digi??

CikTeddyCorner said...

cik x suke la readmore..huhu
better 1 page 1 post..lg sng..loading pon x berat =)

suzie rahman said...

@Ckin Kembaqhihi

@soooooourknp,kmu nk bg st kdit ke.huhi

@O CIKTEDDYyeker.suzie serabut blog yg pjg2.