Wednesday, March 28, 2012

KALAU dah NIKAH, senyum pada isteri pun dapat PAHALA tau..

Assalamualaikum -- ♥

Ya Allah, sekiranya aku jatuh cinta, maka jatuhkanlah cintaku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu. Agar bertambah kekuatan untukku mencintai-Mu.


 Bilakah masa nya :)

saya tidaklah bercinta,tetapi sayang itu ada..malangnye si dia bukan lah seorang yang melabuhkan cinta nya kepada Allah…apakah salah jikalau saya meninggalkan dia..sesungguhnye jika dia berubah sekalipun, saya tidak mahu dia berubah kerana saya mengkehendakinya…walau pun puas menasihatkan dia,tetapi dia masih begitu…. 

 

p/s: Just another post for u  ♥. Sayang-sayangku sekalian, post ini bukan post jiwang karat. Suzie pun bukan sedang bercinta.


♥ Suzie rahman

10 madah berhelah:

Luqman Zakaria said...

ececehh~

Anonymous said...

=D

Unknown said...

wah...mendalam maksud entri ni...

suzie rahman said...

luqman zakaria: hihihi

suzie rahman said...

SAYA BUKAN SAMDOL : :)

suzie rahman said...

Boni JLL3 : sedalam lautan cinta. kui3

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe....senyum pown dapat pahala....tapi sape nk senyum kat rietta....

suzie rahman said...

hihihi...senyum kt suzie sudah.senyum itu sedekah.

Ckin Kembaq said...

doakn dia berubah akak....

huda jamil said...

alololo. jiwang ni. hehe. same la kite :p