Saturday, March 31, 2012

keesamus

Assalamualaikum -- ♥


Dear, kamoo kenal tak awek ni? Suzie tak kenal lah. Macam awek siam tapi macam melayu. Ala siam dan melayu memang mukanya lebih kurang kan. Keesamus banyak video nyanyian kat YOUTUBE. Tapi kebanyakan lagu-lagu yang dinyanyikan lagu melayu. Dan yang peliknya, macam bukan dia yang nyanyi lah. Pelik, pelik lah----- Huhu. :p Suara dan gerakan mulutnya lari.....Jom kejar. Hahaha! Dan yang pelik nya suzie terikut-ikut reyot-reyot mulutnya menyanyi. hik3

Keesamus, kamoo siapa erk? Grrrrrrrr--- Per pon korang layan jelah video awek ni. Peace Yo!


Carta hati by Keesamus




No Body by Keesamus




♥ Suzie Rahman

16 madah berhelah:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

huhu baru tahu kewujudan dia haha

Botak said...

tak layan sangat artis² utube ni., kalau betul² artis baru layan..

HeNRieTTa JoSe said...

oooo gtu yea...rietta jrg xplore utube....dh org kcoh2 bru sbuk nk cr....

Boni JLL3 said...

rajin gak dia terjah youtube ek??hahaha

Elia Si Jejariruncing said...

saya pon baru tau..bab2 utube ni elia mmg ketinggalan sikit ;p

TiraPengemis said...

tak sempat nak bw...maaf :(

::dEyb:: said...

keesamus ni org Thailand kan...
salute la dia nyanyi lagu Malay...tapi kite paling suke dia nyanyi Layar Impian- Ella ;)tengokla

TiraPengemis said...

kalo ade entry baru, gtaw k...hehe

suzie rahman said...

@SAYA BUKAN SAMDOL saya pong. haha

suzie rahman said...

@Botak hahaha..layan je lah. time2 bosan..suara dorg pon leh thn.

suzie rahman said...

@HeNRieTTa JoSehihi suzie pon cm tu r

suzie rahman said...

@Boni JLL3skit2 bleh r kot

suzie rahman said...

@Elia Si Jejariruncing ihi..sama lah. ni pon mlalui fb shila amzah

suzie rahman said...

@TiraPengemissamalah kita :)

suzie rahman said...

@::dEyb::ahah thai..ade erk..xtgk abs g.sume sdp2.

marwah wawah said...

suara nya indah banget