Tuesday, April 10, 2012

Sri wani sah wanita

Assalamualaikum -- ♥


Susulan kes "Syak isteri lelaki" oleh seorang suami yang juga Dekan terjawab setelah teka-teki berhubung jantina pengusaha produk kecantikan, Sri Wani Choo Abdullah, akhirnya terungkai dengan pengesahan bahawa dia adalah seorang perempuan. Pengesahan itu dibuat secara eksklusif kepada Sinar Harian oleh ibu saudara Sri Wani, Connie Chee, 45, seorang kerani di sebuah syarikat swasta, di sini, semalam.

Connie memberitahu, Sri Wani diserahkan kepada ibu bapanya (Connie) sejak lahir dan anak saudaranya itu membesar sebagai seorang perempuan.






“Sampai bila-bila pun dia tetap perempuan kerana itu adalah dia. Saya ada bukti kukuh. Saya dan adik-beradik lain membesar bersamanya, malah saya yang mandikan dia.


Sri Wani Choo Abdullah



“Dari kecil sampai sekarang, Sri Wani tidak rahsiakan apa-apa dengan saya. (Oleh itu) hentikanlah fitnah. Kasihankan dia,” katanya dalam nada sedih mengenangkan nasib Sri Wani


Nota SPM: Pelik...macam mana si suami boleh kata isterinya lelaki? Takkan sebab kawen banyak mata jadi rambang nak kenal mana lelaki dan mana wanita. Parah oh parah sungguh....

18 madah berhelah:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh byk bini smpi xkenal laki ka pom..parah toi.

HeNRieTTa JoSe said...

sah perempuan? camne bleh syak lelaki plak....itu pown lepas setahun baru nak syak...heran heran...

Liza Razak said...

adoii..kesian sampai kena tuduh mcm tuh

muein mahadi said...

nice blog

Harith Iskandar said...

mm tu la.dh setahun kawen baru nk syak-syak?ape kes la.name je Dekan, wat malu org terpelajar je..mm

Boni JLL3 said...

hahahahaha.. pelik2 je la.. sampai lelaki dengan perempuan tak leh kenal.. suara pun da boleh membezakan sebenarnya

suzie rahman said...

@nuyui a.k.a miss YUI tulah mslh die kn..

suzie rahman said...

@HeNRieTTa JoSe hihi alasan nk kwen no 4 kott..

suzie rahman said...

@Liza Razak hurmm....tulh mslh dlmn tooiii

suzie rahman said...

@muein mahadi :) tq

suzie rahman said...

@Harith Iskandar hiii biasa lh harith,,mnusia ni mcm2 rgam..

suzie rahman said...

@Boni JLL3 klu die nk, die leh operate. skg kn canggih blako.

TiraPengemis said...

die saja nak buat alasan sbb nak kawin lg...hahahaha...

minah sEmpooOT said...

dunia..bile dh nmpk cantik dunia,mata pown buta.. hurmm

suzie rahman said...

@TiraPengemishihihi btul3

suzie rahman said...

@minah sEmpooOT buta hati buta perasaan. hui3

Jai Montana said...

kesian dean ni..lepas ni kompom trauma nak kahwin lagi..heheh..

AcikTanpaNama said...

sebenarnya kita kena fikir, apa alasan yang menyebabkan dekan tu tuduh isterinya lelaki. Walaupun dah setahun.

Mungkin perempuan ni khunsa, alasan mak sedara dia mandikan dia dari kecil bukan alasan kukuh. Kalau pengesahan dari klinikal mungkin boleh diterima.

tapi mungkin juga dekan ni syak, semata-mata sebab isteri dia ni ada masalah keseimbangan hormon, estrogen lebih dari biasa ke, walaupun dia memang sebenarnya perempuan, masalah hormon ni selalu terjadi pada mana-mana perempuan biasa pun.

Disebabkan dekan ni tak bagitahu kenapa tuduhan itu dibuat, membuatkan kita tertanya-tanya dan menyebabkan kebijaksanaan dekan ini dipertikaikan.

Kalau setakat nak berkahwin lagi, banyak lagi alasaan boleh diberi.